MÉDIA
Základní informace
Jsme společnost Designex Food s.r.o., která pod značkou ReFresh Bistro, provozuje největší síť školních bufetů v Česku. Koncept nabízí studentům základních, středních i vysokých škol po celém Česku denně čerstvé a kvalitní potraviny. Nejen žáci, ale i učitelé a rodiče si tak na školní půde mohou vybírat z velkého množství studených či teplých pokrmů a nápojů.
"Král školních bufetů. V 21 letech rozjel síť bister, školy chce vytáhnout z minulého století"
zobrazit článek ve Forbes z 25. 8. 2021
Slogan: ReFresh Bistro - Nejlepší školní bistra v Česku
Založení: 2017 (první pilotní provozovna)
Velikost sítě: 65+ provozoven (+ 15 nových od září 2024)
Počet obsluhovaných zákazníků: cca 65 000 studentů
Plán rozvoje: do roku 2028 zdvojnásobit velikost sítě (celkový počet 120+ poboček)
Zajímavosti
Kolik vyrobíme zapečených toustů: 18 tisíc denně, 328 tisíc měsíčně, přes 3 miliony ročněPočet obsloužených zákazníků: 11 tisíc denně, 194 tisíc měsíčně, téměř 2 miliony ročně
Počet zaměstnanců: 180 - 220 zaměstnanců obsluhy, 25 zaměstnanců vedení společnosti a centrály
Roční obrat: přes 40 000 000 Kč ročně
TISKOVÉ ZPRÁVY
Provozujeme také bistra na školách podléhající pamlskové vyhlášce. Na tu jsme však vyzráli. "Díky širokému sortimentu, který z velké části splňuje pamlskovou vyhlášku, můžeme být i na školách kde je vyžadována. Díky našemu širokému sortimentu pamslkových výrobků se nám daří oslovovat zákazníky také na základních školách." říká Filip Calta, provozním ředitel konceptu ReFresh Bistro.
Neustále rosteme a máme velké plány. "Od první provozovny uplynulo 6 let a již toto září 2024 otevřeme naši 80. pobočku. Rychlost otevírání nových poboček je větší než jsme čekali a proto v rámci našeho 5 letého plánu rozvoje plánujeme do roku 2026 otevřít naši 100. pobočku a vstoupit také na Slovensko" potvrzuje Mgr. Lucie Remer, ředitelka konceptu ReFresh Bistro.
Hlavním problémem je nutnost co nejrychleji obsloužit velké množství zákazníků v krátkých přestávkách. "Rychlost a kvalita obsluhy je naším hlavním pilířem. Díky kvalitním gastrotechnologiích a vypilovaným procesům dokážeme obsloužit jednoho zákazníka v průměru za 18 sekund. Zavedli jsme také věrnostní karty, na které si zákaznící dobíjejí body, což placení ještě více urychlí." dodává Mgr. Lucie Remer, ředitelka společnosti.